تابلوی(روان) ال ای دی چیست؟

امروزه تابلوهای ال ای دی جایگزین مناسبی برای انواع تابلوهای نئون شده.

مزایای تابلوی ال ای دی یا همان تابلوی روان نسبت به نئون :

الف ) مزیت اول مصرف برق کم آنهاست، مصرف برق هر ترانس در تابلو های نئون برابر 180 وات است.بنابراین اگر نوشته ی نئون شما دارای سه تکه باشد ، باید سه ترانس داشته باشد که هر کدام 180 وات در ساعت برق مصرف میکنند.حال در یک متر مربع از یک تابلوی LED ، این میزان مصرف در صورت روشن بودن تمام ال ای دی های تابلو ، برابر 24 وات است.

ب) مزیت دوم تابلوی LED به نئون را میتوان متحرک بودن و مهیج بودن فونتها و افکتها در آن دانست. در یک تابلوی ال ای دی، ‌به راحتی میتوان انواع متون و جملات تبلیغلاتی را درج نمود و به نمایش گذاشت در صورتی که متن یک نئون قابل تغییر نیست و نمی توان آن را متحرک و مهیج نمود.

از سایر مزایای تابلوهای  ال ای دی میتوان به رنگی بودن،‌ قابلیت پخش فیلم و تصویر و ..... اشاره کرد.

نکته ای که در مورد نسل جدید ال ای دی های این تابلوها مطرح است، زاویه دید 120 درجه آنهاست. این یعنی تابلوی شما از پهلو تا 120 درجه نیز قابل مشاهده است و نیاز نیست که حتما از روبرو به تابلو نگاه کرد.

تابلو های  ال ای دی را میتوان از نظر رنگ به 4 دسته زیر تقسیم کرد:

تابلوی ال ای دی تک رنگ

تابلوی ال ای دی سه رنگ

تابلوی ال ای دی هشت رنگ

تابلوی ال ای دی فول کالر

متن دهی به تابلوهای ال ای دی:

این متون توسط نرم افزار سوییش مکس 3 یا 4 و یک افزونه مخصوص، طراحی و افکت گذاری میگردد و فایل نهایی که یک فایل txt است توسط فلش مموری (در تابلوهای وارداتی) و رم های نوع SD (در تابلوهای ایرانی) به تابلو متصل میشوند. 

نکات مهم در هنگام خرید تابلوهای ال ای دی :

به تراکم تابلو توجه کنید زیرا هرچه تعداد ال ای دی ها در متر مربع بیشتر باشد کیفیت تصویر بهتر است.

به میزان نوردهی تابلو دقت فرمایید. 

مجموعه مهندسی رادشید با بکارگیری کادر مجرب و اختصاصی در واحد های سخت افزاری خود اقدام به طراحی و تولید انواع نمایشگرها و تابلوهای LED دیجیتال نموده و از جمله تولیدکنندگان عمده و مطرح انواع تابلوهای روان، ساعت های LED و ... در سطح ایران می باشد.

توان و کیفیت بالای تولیدات رادشید در کلیه واحدها از جمله دپارتمان طراحی و ساخت نمایشگرهای LED این شرکت در کنار قابلیت های فروش در سراسر کشور باعث شده است تا رادشید به مطرح ترین سازنده و ارائه دهنده انواع تابلوها و نمایشگرهای LED در ایران مبدل گردد.  هدف ما جلب رضایت شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.radshid.com مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد