راهنمای خرید ردیاب

راهنمای خرید ردیاب:

برای خرید ردیاب ابتدا باید مشخص کرد کدام مشخصه ها از ردیاب های این شرکت مناسب با نیاز شماست.برای گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان بخش بازرگانی از طریق این لینک تماس حاصل نمایید تا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را در کوتاه ترین زمان کسب کنید.در هرکجای کشور که باشید نگران نباشید ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داریم،از طریق همین لینک می توانید آدرس نمایندگی های شرکت رادشید را مشاهده کنید.

سوال؟

در شهر من نمایندگی شرکت شما وجود ندارد برای خرید باید چه کرد؟
پاسخ:شما می توانید با شرکت رادشید از روش هایی که در زیر به توضیح آن پرداخته ایم تماس حاصل کنید تا ردیاب رادشید پس از کسب آدرس شما به محل شما ارسال گردد.نگران نصب دستگاه نباشید همانند نصب دزدگیر می توانید از کمک فعالان این حیطه کمک بگیرید یا از دفترچه راهنما درهمین لینک استفاده کنید و صورت داشتن سوال با ما تماس بگیرید.

راه ها و نحوه خرید ردیاب:

1_تماس تلفنی با واحد بازرگانی از طریق فرم تماس

2_ارسال کد(2) به شماره 10001003 از طریق سامانه پیامکی رادشید(دقت داشته باشید که نباید پیام های شما توسط کد های مسدود کننده ی اپراتورها بسته شده باشد)


 

 

پس از خرید باید درسامانه ردیابی رادشید به آدرس www.spa.radshid.com  ثبت نام کنید که با لمس لینک ،آدرس سامانه صفحه زیر نمایان می شود.

نکته:نام کاربری و رمز عبور را قبل ازین مرحله  ثبت کنید

آدرس فوق الذکر شما را به صفحه زیر میبرد .در این صفحه می توانید  برای بخاطر سپاری نام کاربری و رمز عبور گزینه بلی را انتخاب کنید.

در این صفحه اول زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس از روی منو قسمت ثبت نام را طبق اطلاعات تصویر تکمیل کنید.

گزینه دیگری که در منوی کاربری وجود دارد ریست یا بازیابی کلمه عبور است که برای اینکار نیاز است تا ایمیلی که قبلا در منوی ثبت نام  وارد کرده اید را مجدداٌ وارد کنید تا پسورد به ایملتان ارسال گردد.

گزینه ی بعدی رهگیری می باشد که در صورت دریافت کد رهگیری می توانید از این منو استفاده کنید،این کد توسط مدیر قبلا برای خودرویی ایجاد شده تا در صورت نیاز بصورت موردی بررسی شود.

نکته:در قسمت  نام کاربری از کارکترهای فارسی نمیتوانید استفاده کنید و حتما کارکترهای انگلیسی باید بیش از چهار حرف باشند.

نکته:سریال و شناسه را میتوانید از روی کارت گارانتی وارد کنید وشماره سرپرست،شماره همراهی است که می خواهید از نرم افزار اندروید،ربات تلگرام و پیامک های سامانه ردیابی استفاده کنید

در پایان گزینه ثبت نام را وارد کنید.

در صورتیکه تمام موارد صحیح وارد کرده باشید ثبت نام انجام می شود اما در غیر اینصورت مواردی که باید اصلاح شود در زیر منو نمایش داده میشود که باید نسبت به اصلاح آنها اقدام کنید.

پس از ثبت نام میتوانید از منوی کاربری رادشید استفاده کنید.پس از ورود اگر تعداد خودروهای شما بیش از یک خودرو باشد کافی است در مرحله ثبت نام یکی از آنها را ثبت کنید سپس در پنل کاربری خود خودروهای دیگر را اضافه کنید.

لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=7319


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد